Pasūtījuma nosacījumi

Šis dokuments nosaka tiesiskās attiecības, kas rodas starp interneta veikala www.upgreat.lv apmeklētāju jeb Pircēju un tā pārvaldītāju Upgreat SIA jeb Pārdevēju, iegādājoties preces e-veikalā. Noformējot pasūtījumu un veicot maksājumu e-veikalā, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar pasūtījuma noteikumiem un piekrīt tiem.

Produktu klāsts un cenas

Pircējs interneta veikalā var iepazīties ar produktiem, lasot īsus produktu aprakstus un aplūkojot ilustratīvus attēlus. Ja Pircējam pirms lēmuma par pasūtīšanu pieņemšanas ir nepieciešama precizējoša informācija par produktu, Pircējam ir iespējams vērsties pie interneta veikala klientu atbalsta.

Visas interneta veikalā minētās cenas ir norādītas eiro un satur pievienotās vērtības nodokli.

Pārdevējs patur tiesības vienpusēji mainīt šos nosacījumus un savu preču cenas. Cenu veidošanas grozījumi stājas spēkā brīdī, kad informācija tiek norādīta lapā Upgreat.lv

Ja Pircējs savu pasūtījumu iesniedza, pirms stājās spēkā grozītā cena, attiecībā uz viņu spēkā ir cena, kas pasūtījuma apstiprinājumā bija norādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Preces piegāde

Pārdevējs pasūtītos produktus jeb Preces nosūta Pircējam pēc maksājuma saņemšanas. Kad Prece ir gatava nosūtīšanai, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu ar apstiprinājumu un norādījumus, kā saņemt pasta sūtījumu.

Piegādes laiks:

  • Ja pasūtītās preces piegādes laiks ir “noliktavā”, produktu piegādes laiks pārsvarā ir divu darba dienu laikā. Pasūtot ar smartpost vai kurjeru, preci vēlamajā vietā var saņemt par vine vai divām darbdienām vēlāk jeb trešajā darbdienā. 

Pircējs var izvēlēties kādu no zemāk minētajām piegādes iespējām:

• SmartPOST/Omniva pakomāti Latvijā – bez maksas • Ar kurjeru līdz durvīm Latvijā – cena 6,90 € • Ierodies pats pakaļ veikalā – bez maksas

Pasūtījuma noformēšana un apmaksa

Ja Pircējs ir pārliecināts, ka produkts ir viņam piemērots, Pircējs var produktu pievienot grozam un noformēt pasūtījumu, noklikšķinot uz saites “Noformēt pasūtījumu”. Kad Pircējs aizpilda pasūtījuma formu, viņam uz pasūtījuma formā norādīto e-pasta adresi automātiski nosūta pasūtījuma apstiprinājumu / rēķinu vai novirza uz apmaksu atbilstoši Pircēja izvēlei.

Pircējs interneta veikalā var pasūtījumu apmaksāt:

  • Ar bankas pārskaitījumu
  • Ar SEB bankas saites starpniecību
  • Ar Swedbank bankas saites starpniecību
  • Ar Citadele bankas saites starpniecību
  • Ar Revolut bankas saites starpniecību
  • Ar kredītkarti
  • Ar ESTO nomaksu
  • Ar Inbank nomaksu

Pircēja noformētu pasūtījumu uzskata par piedāvājumu saistību tiesību likuma izpratnē. Pārdevējam nav atsevišķi jāinformē Pircējs par savu piekrišanu pasūtījumam. Produktu pārdošanas līgumu uzskata par noslēgtu (Līguma spēkā stāšanās), kad summa, kas jāapmaksā atbilstoši pasūtījuma apstiprinājumam, ir saņemta Pārdevēja norēķinu kontā un Pārdevējs ir uzsācis pasūtījuma izpildi.

Preces nodošana atpakaļ

Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā nomainīt preci vai pieprasīt naudu atpakaļ.

  • Lai nodotu preci atpakaļ, jāiesniedz Pārdevējam pieteikums kopā ar rēķina kopiju, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas nosūtot uz adresi info@upgreat.lv
  • Pircējam ir tiesības pasūtījumu anulēt arī pirms maksājuma veikšanas. Par to ir jāinformē, rakstot atbilstoša satura pieteikumu uz info@upgreat.lv

Preces nodošana atpakaļ notiek par Pārdevēja līdzekļiem un Pārdevējs pēc atkāpšanās pieteikuma saņemšanas nekavējoties, bet ne vēlāk kā pēc 14 dienām atmaksā Pircējam visas no Pircēja uz rēķina pamata saņemtās izmaksas, tostarp Pircēja segtos produkta piegādes izdevumus. Pircējs nodod preci atpakaļ tik drīz, cik iespējams, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Ja pasūtītā prece neatbilst pasūtījumam, maiņas un nosūtīšanas atpakaļ izdevumus sedz Pārdevējs. Naudu par atpakaļ nodoto preci Pircējam kompensē, tikko iespējams, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

Kā nodot preci atpakaļ?

  • Izvēlieties sev piemērotu transporta veidu: Itella Smartpost vai Jums piemērots kurjera pakalpojums.
  • Iepakojiet preci
  • Lūdzu, pievienojiet sūtīšanas atpakaļ iemeslu.

Sūtot ar kurjeru:

Adresāts: UPGR8, Mustamäe tee 3a, Tallina 10615, Tālr.: +372 6001120, info@upgr8.ee

Sūtot ar Smartpost:

  • Galamērķis: Tirdzniecības centrs Sikupilli

Tālruņa numurs: +372 56619600

  • Kontaktpersonas vietā lūdzam norādīt: Upgreat nodošana atpakaļ e-veikalā

Svarīgi

  • Ir svarīgi sūtījumam pievienot sūtītāja vārdu, e-pasta adresi un tālruņa numuru.
  • Preci lūdzam iepakot tā, lai tā nesaplīstu neliela krituma gadījumā (ar kurjera atbildību).

Citi nosacījumi

  • Neviena no pusēm neatbild otras puses priekšā, un tās uzvedību neuzskata par šo nosacījumu pārkāpšanu jebkāda sava pienākuma veikšanas kavēšanas vai nesniegšanas dēļ, ja minētās kavēšanās vai nesniegšanas iemesls nebija konkrētās puses kontrolē (nepārvaramā vara). Pārdevējs šajā situācijā dara visu iespējamo, lai atrisinātu Pircēja problēmu tik drīz, cik iespējams.
  • Šajos noteikumos neregulētajos jautājumos Pircējs un Pārdevējs vadās no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un citiem aktiem, kas regulē pušu savstarpējās attiecības. Domstarpības un strīdus, kas izriet no šo nosacījumu izpildes, puses risina galvenokārt sarunu ceļā. Ja no Līguma izrietošus strīdus neizdodas atrisināt pušu sarunu ceļā, gan Pircējam, gan Pārdevējam ir tiesības savu tiesību aizstāvēšanai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības dienestā vai tiesā. 
Internet Explorer Icon

NB! Microsoft ir atteicies no Internet Explorer attīstīšanas un tā atjaunināšanas, un drošības ievainojamības dēļ neiesaka izmanto šo interneta pārlūku. Internet Explorer vairs neatbalsta jaunos tīkla standartus, kā arī šis interneta risinājums šajā pārlūkā nestrādā korekti.