Pasūtījuma nosacījumi

Šis dokuments nosaka tiesiskās attiecības, kas rodas starp interneta veikala www.upgreat.lv apmeklētāju jeb Pircēju un tā pārvaldītāju UPGR8 OÜ un Upgreat SIA jeb Pārdevēju, iegādājoties preces e-veikalā. Noformējot pasūtījumu un veicot maksājumu e-veikalā, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar pasūtījuma noteikumiem un piekrīt tiem.

Produktu klāsts un cenas

Pircējs interneta veikalā var iepazīties ar produktiem, lasot īsus produktu aprakstus un aplūkojot ilustratīvus attēlus. Ja Pircējam pirms lēmuma par pasūtīšanu pieņemšanas ir nepieciešama precizējoša informācija par produktu, Pircējam ir iespējams vērsties pie interneta veikala klientu atbalsta.

Visas interneta veikalā minētās cenas ir norādītas eiro un satur pievienotās vērtības nodokli.

Pārdevējs patur tiesības vienpusēji mainīt šos nosacījumus un savu preču cenas. Cenu veidošanas grozījumi stājas spēkā brīdī, kad informācija tiek norādīta lapā upgreat.lv

Ja Pircējs savu pasūtījumu iesniedza, pirms stājās spēkā grozītā cena, attiecībā uz viņu spēkā ir cena, kas pasūtījuma apstiprinājumā bija norādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Preces piegāde

Pārdevējs pasūtītos produktus jeb Preces nosūta Pircējam pēc maksājuma saņemšanas. Kad Prece ir gatava nosūtīšanai, Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastu ar apstiprinājumu un norādījumus, kā saņemt pasta sūtījumu.

Piegādes laiks:

  • Ja pasūtītā prece ir atzīmēta kā “Tallinn | UPgreat T1”, “Tallinn | UPgreat Lasnamäe Centrum” vai “Riga | UPgreat SĀGA T/C”, tad uz pasūtījumiem, kas veikti caur pakomātiem, attiecas “Ātrās piegādes” nosacījumi. Klients saņems preci izvēlētajā vietā, divu līdz trīs darba dienu laikā.
    Piezīme! Tas darbojas tikai tad, ja precei nav norādīts ilgāks piegādes laiks.
  • Uz pasūtījumiem no “Upgreat Galvenā noliktava” neattiecas “Ātrās piegādes” nosacījumi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes laiki var atšķirties. Parasti paredzamais piegādes laiks ir trīs līdz piecas darba dienas.

Pircējs var izvēlēties kādu no zemāk minētajām piegādes iespējām:

• SmartPOSTI/Omniva/DPD pakomāti – cena no 6,70 €
• Ar kurjeru līdz durvīm – cena no 7,90 €
• Ierodies pats pakaļ veikalā – bez maksas

Pasūtījuma noformēšana un apmaksa

Ja Pircējs ir pārliecināts, ka produkts ir viņam piemērots, Pircējs var produktu pievienot grozam un noformēt pasūtījumu, noklikšķinot uz saites “Noformēt pasūtījumu”. Kad Pircējs aizpilda pasūtījuma formu, viņam uz pasūtījuma formā norādīto e-pasta adresi automātiski nosūta pasūtījuma apstiprinājumu / rēķinu vai novirza uz apmaksu atbilstoši Pircēja izvēlei.

Pircējs interneta veikalā var pasūtījumu apmaksāt:

  • Ar SEB bankas saites starpniecību
  • Ar Swedpank bankas saites starpniecību
  • Ar LHV bankas saites starpniecību
  • Ar Citadele bankas saites starpniecību
  • Ar Luminor bankas saites starpniecību
  • Ar Revolut bankas saites starpniecību
  • Ar N26 bankas saites starpniecību
  • Ar kredītkarti
  • Ar karšu maksājums;
  • Ar Google Pay
  • Ar Apple Pay
  • Ar ESTO nomaksu
  • Ar Inbank nomaksu

Pircēja noformētu pasūtījumu uzskata par piedāvājumu saistību tiesību likuma (VÕS) izpratnē. Pārdevējam nav atsevišķi jāinformē Pircējs par savu piekrišanu pasūtījumam. Produktu pārdošanas līgumu uzskata par noslēgtu (Līguma spēkā stāšanās), kad summa, kas jāapmaksā atbilstoši pasūtījuma apstiprinājumam, ir saņemta Pārdevēja norēķinu kontā un Pārdevējs ir uzsācis pasūtījuma izpildi.

Preces nodošana atpakaļ

Klientam ir tiesības apmainīt preci vai pieprasīt naudas atmaksu 14 dienu laikā.14 dienu atgriešanas politika attiecas tikai uz precēm, kas iegādātas tiešsaistes veikalā!

  • Lai atgrieztu preci, klientam jānosūta attiecīgs pieprasījums pārdevējam  ar rēķina kopiju uz support@upgreat.lv  14 dienu laikā pēc preces saņemšanas brīža.
    Jūs varat aizpildīt preču atgriešanas pieprasījumu šeit: Preču atgriešana.
  • Klientam ir tiesības atcelt pasūtījumu pirms maksājuma veikšanas. Lai to izdarītu, viņam ir jāinformē pārdevējs, nosūtot attiecīgu pieteikumu uz support@upgreat.lv 
  • Tiešās preču atgriešanas izmaksas (piemēram, piegādes izmaksas) sedz pircējs, ja vien nepastāv cita vienošanās.

Sūtīšanas izmaksas par preču atgriešanu sedz pircējs, un pārdevējs atgriež pircējam visus saņemtos maksājumus, pamatojoties uz rēķinu, bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no brīža, kad tiek saņemts paziņojums par preces atgriešanu. Pircēja izdevumi par piegādi netiek atmaksāti. Pircējs nodod preci atpakaļ tik drīz, cik iespējams, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Ja pasūtītā prece neatbilst pasūtījumam, maiņas un nosūtīšanas atpakaļ izdevumus sedz Pārdevējs. Naudu par atpakaļ nodoto preci Pircējam kompensē, tikko iespējams, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

Kā nodot preci atpakaļ?

  • Izvēlieties sev piemērotu transporta veidu: Smartposti,DPD,OMNIVA vai Jums piemērots kurjera pakalpojums.
  • Iepakojiet preci
  • Lūdzu, pievienojiet sūtīšanas atpakaļ iemeslu.

Sūtot ar kurjeru:

Adresāts UPGREAT Serviss un noliktava: UPGR8 OÜ, Mustakivi tee 13, Tallinn 13912, Eesti, info@upgreat.ee

Tālr.: +372 600 1449

Adresāts UPGREAT RIGA Veikals: UPGREAT SIA, SAGA T/C Biķeru iela 4, Dreiliņi, Riga, info@upgreat.lv

Tālr.: +371 62603430

Sūtot ar Smartposti:

  • Galamērķis: Tirdzniecības centrs Sikupilli

Tālruņa numurs: +372 56619600

  • Kontaktpersonas vietā lūdzam norādīt: UPGR8 nodošana atpakaļ e-veikalā

Lūdzu, iepazīstieties ar pakas atgriešanas instrukcijām privātiem klientiem: ŠEIT
a) Ja paka tika piegādāta zilajā pakomātā, to var atgriezt bez maksas, izmantojot to pašu durvju kodu jebkurā Smartposti zilajā pakomātā visā Igaunijā.

Pakām, kas piegādātas zilajā pakomātā, atgriešanu var veikt arī no baltā pakomāta, uzsākot atgriešanu pašapkalpošanās vidē my.smartposti.lv, izmantojot sūtījuma numuru (svītrkodu).

b) Ja paka tika piegādāta uz Smartposti balto pakomātu vai preču izsniegšanas punktu, atgriešanu var veikt tikai pašapkalpošanās vidē my.smartposti.lv , izmantojot sūtījuma numuru (svītrkodu). Pircējs var izvēlēties atgriešanas vietu no baltā vai zilā pakomāta. Pēc sūtījuma atgriešanas noformēšanas, pircējs saņems durvju kodu, lai ievietotu atgriežamo preci izvēlētajā pakomātā.

Smartposti pakomātu atrašanās vietas var apskatīt šeit: Itella pakomātu atrašanās vietas.

Sūtot ar DPD:

Pēc pakas saņemšanas DPD informēs saņēmēju ar SMS un e-pastu par iespējām atgriezt paku.

Lai atgrieztu paku, pircējam jādodas uz jebkuru piemērotu DPD pakomātu un jāievada SMS norādītais PIN kods. Pakomāts izdrukās etiķeti, kuru pircējam jāpiestiprina pie sūtījuma  pirms tā ievietošanas pakomātā.DPD pakomātu atrašanās vietas var apskatīt šeit: DPD pakomātu atrašanās vietas.

Sūtot ar OMNIVA:

Kad paka tiek piegādāta, OMNIVA informēs saņēmēju ar SMS par iespēju atgriezt paku. Lai atgrieztu paku, pircējam jādodas uz jebkuru OMNIVA atbalsta centru vai piemērotu OMNIVA pakomātu un jāuzrāda/ievada SMS norādītais ATGRIEŠANAS kods. Pēc tam paku var atgriezt. OMNIVA atbalsta centru un pakomātu atrašanās vietas var apskatīt šeit: OMNIVA atrašanās vietas.

Svarīgi

  • Ir svarīgi sūtījumam pievienot sūtītāja vārdu, e-pasta adresi un tālruņa numuru.
  • Preci lūdzam iepakot tā, lai tā nesaplīstu neliela krituma gadījumā (ar kurjera atbildību).

Informācija par atpirkšanu

Procesu skaidrojums un atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par Upgreat Buyback. Lasīt vairāk: IEKĀRTU ATPIRKŠANA INFORMĀCIJA

Garantijas noteikumi un nosacījumi

Upgr8 OÜ garantija ir spēkā tikai tad, ja nododat ierīci kopā ar pirkuma dokumentu, kas tika izsniegts ierīces sākotnējās iegādes laikā.

Turklāt šī garantija neattiecas uz fiziskiem bojājumiem, piemēram, iespiedumiem, plaisām, ūdens radītiem bojājumiem un nodilumu.

Lasīt vairāk: GARANTIJAS NOTEIKUMI

Citi nosacījumi

  • Neviena no pusēm neatbild otras puses priekšā, un tās uzvedību neuzskata par šo nosacījumu pārkāpšanu jebkāda sava pienākuma veikšanas kavēšanas vai nesniegšanas dēļ, ja minētās kavēšanās vai nesniegšanas iemesls nebija konkrētās puses kontrolē (nepārvaramā vara). Pārdevējs šajā situācijā dara visu iespējamo, lai atrisinātu Pircēja jautājumu tik drīz, cik iespējams.
  • Šajos noteikumos neregulētajos jautājumos Pircējs un Pārdevējs vadās no Igaunijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un citiem aktiem, kas regulē pušu savstarpējās attiecības. Domstarpības un strīdus, kas izriet no šo nosacījumu izpildes, puses risina galvenokārt sarunu ceļā. Ja no Līguma izrietošus strīdus neizdodas atrisināt pušu sarunu ceļā, gan Pircējam, gan Pārdevējam ir tiesības savu tiesību aizstāvēšanai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības dienestā vai tiesā. 

Ko klienti saka par mums

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft ir atteicies no Internet Explorer attīstīšanas un tā atjaunināšanas, un drošības ievainojamības dēļ neiesaka izmanto šo interneta pārlūku. Internet Explorer vairs neatbalsta jaunos tīkla standartus, kā arī šis interneta risinājums šajā pārlūkā nestrādā korekti.